Radim Fiala: Opět se ukázala arogance moci v podání generálního ředitele České televize Petra Dvořáka.

24/10 2019
„Přestože Miloš Zeman, ani Tomio Okamura, ani Jaroslav Foldyna nejsou členy našeho fanklubu, dáváme jim šanci promlouvat k jejich voličům. A i pro jejich voliče, pokud platí koncesionářské poplatky, Česká televize vysílá. To je velmi důležité vědět, a ne vždycky si to tito pánové uvědomují,“ řekl Petr Dvořák. Takže on nám dává milostivě šanci? Koncesionářské poplatky platí přes půl milionu voličů SPD, a on nám dává šanci? Když nás špiní v pořadu 168 hodin nebo by když Tomio Okamura už několik let nedostal pozvání do Otázek Václava Moravce, ačkoli reprezentujeme více než půl milionu voličů? Jak si může vůbec něco takového Dvořák dovolit? To je drzost! Dávat prostor všem a přinášet vyvážené zpravodajství je zákonná povinnost ČT, kterou ovšem ČT neplní! Činí pravý opak. A že nám Česká televize dává šanci promlouvat k našim voličům? Připomeňme, že podle výzkumu společnosti Media Tenor Česká televize informuje o SPD negativně a upozaďuje mediální prostor SPD. Oproti osmi pozitivním zmínkám v pořadu ČT Události z rok 2018 byla SPD negativně zmíněna 131krát! Celkově byla zmíněna jen 997krát, zatímco ČSSD, která měla mnohem menší počet hlasů ve sněmovních volbách, byla zmíněna 4500krát. Z dat vyplývá, že u SPD bylo zdaleka největší číslo negativních zpráv v poměru k pozitivním – 16krát více negativních! Naopak v poměru pozitivních zpráv vůči negativním z toho vychází nejlépe sluníčkářské strany – Piráti, pak ODS, KDU-ČSL a TOP 09. Například Piráti mají stejný počet negativních i pozitivních zpráv. U SPD je více než 16krát více negativních zpráv než pozitivních! Aspoň vidíme, koho chce Česká televize špinit, a komu naopak fandí. Poslanci za SPD schválení výročních zpráv o činnosti a o hospodaření České televize nepodpoří. Považujeme zpravodajství ČT za účelové, neobjektivní a manipulativní. Hospodaření ČT považujeme za nehospodárné a netransparentní. Poslanci a členové SPD jsou také dlouhodobě dehonestováni v pořadech ČT jako 168 hodin, Reportéři ČT či Newsroom ČT 24. Vysílání ČT se v podstatě stalo politickým nástrojem tzv. Demobloku a ČSSD. Je pravda, že generální ředitel České televize Petr Dvořák a jeho žena vlastní společnost Leica Gallery, jejíž obchodní činnost je propagována ve vysílání České televize, a to navíc zdarma? Nejde o střet zájmů? Česká televize šíří lži. Po kritice stáhla reportáž, ve které tvrdí, že vedení střední průmyslové školy v Plzni vyhrožovalo žákům a zakazovalo jim klást při debatě s Andrejem Babišem otázky týkající se kauzy Čapí hnízdo a působení v StB. Podle školy Česká televize zveřejnila neověřenou informaci. Škola dle vyjádření ředitele již podniká právní kroky proti ČT. Česká televize do nás i našich dětí valí nechutnou sluníčkářskou propagandu o Evropské unii na věčné časy, o potřebě multikulturalismu a nutnosti přijímání imigrantů, o neškodnosti a kráse islámu či o nezbytnosti války proti Rusku. Dále nám předkládá pohádky zlém Zemanovi, Putinovi, Trumpovi, Salvinim, Orbánovi, Le Penové a Okamurovi... Není možné, aby se na tohle vyhazovalo sedm miliard ročně. A tak bych mohl pokračovat ještě dlouho… Řešení, které SPD nabízí, je neschválit zprávy o činnosti a hospodaření ČT, odvolat generálního ředitele ČT Petra Dvořáka, zrušit koncesionářské poplatky, přeměnit ČT na státní příspěvkovou organizaci, zavést přímou volbu generálního ředitele ČT a dostat hospodaření a fungování ČT pod kontrolu NKÚ a pod kontrolu demokraticky zvolených reprezentantů. Co si myslíte Vy? https://www.lupa.cz/…/politici-si-neustale-predstavuji-ze-…/